Mysig helg

Måndag !! 
Dagen börja som en riktig måndag .. Segt och trött men det blev en bra dag :) 

Helgen har gått ...
Fredag fick jag hjälp av mamma att sätta färg i håret ( dumma jag hade själv färgat det och var inte nöjd) 
Nu får vi låta det vara så här ! Håret gillar inte allt färgande ...
Lite snabb shopping i stan för mig innan jag åkte hem till familjen för FREDAGSMYS!!!!

Lördag var det dags för dopet av Alva<3 
Underbara Alva ! 
Det bjöds på mat och tårta och självklart massa presenter till prinsessan :) 
Nu är man stolt gudmor till Alva<3 

Kvällen skulle iza spendera med mormor för de skulle ha tjejmys och gå på bio:) 
Resten av familjen tog pizza kväll ! 
Saknade iza vid min sida under melodifestivalen .. 
Men izas favorit Anton gick som tur var vidare !:) 


Söndag åkte jag och Alexander till sis och barnen :) 
Blev en riktig härlig heldag <3
Iza och mormor kom med !! 
Riktig mysig dag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0