Julklappar ?

Nästa år ska jag lova mig själv att börja med julklapparna tidigt !!!
Beställt det mesta på nätet( sparar tid) 
Jag är nästan färdig men saknar ett par st...
Så imorgon är jag ledig och ska ut och fixa lite:)
Trots att vi bara köper till barnen så blir det alltid så att i sista stund ska det sista fixas ....
Julstressen kommer alltid de sista dagarna för mig..
Hoppas slippa det i år!! 

Denna julen blir lite annorlunda för oss då vi bara firar julafton med pappa , Mi och jockes föräldrar ..
Och vi ska inte vara hos oss utan hos pappa ..
Lillejul firar jag och barnen med mamma och emilia och stannar där över natten . 
Sen julaftons förmiddag firar vi med Sis med familj ..
Känns lite konstigt att inte alla ska vara tillsammans ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0