Jul jul strålande jul...

Regn regn och mera regn ! 
Inte för jag vill ha någon men regn och sex plus till jul ? 

Kom hem för en stund sen från att ha jobbat hela kvällen ..
Har slagit in fler klappar ...
För imorgon åker jag och barnen till mamma över natten :) Så nu finns det inte mer tid ! 
Trots det måste jag hinna hämta ett paket på Ica och fixa en absolut sista julklapp imorgon puh !
Ja just de jag ska jobba med !!!
Stressad ? Nädå !! :) 

Känner mig otroligt trött ! 
Somnar ofta rätt tidigt om kvällarna men är trots det jätte trött på morgonen .. 
Även om jag är ledig och kan sova längre ...
Idag när iza kom in vid åtta tänkte jag de måste vara natt fortfarande ? 
Men Nix bara att gå upp...
Och då hade jag ändå sovit tio timmar !!
Ja Ja nu ska jag inte gnälla :) 

Jag önskar mig en sak av tomten och det är att få vakna julaftons morgonen och bara känna att jag är på toppen humör och mår skit bra !!!
Det önskar jag ..

God jul fina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0