Ut med de gamla och in med det nya !

Dagen idag har gått att rensa och slänga ! 
Jag städa allas lådor och garderober ! Det blev sex pappkassar fulla ! 
Sen tog jag och rensa Alexanders rum på leksaker som han är för stor för :) puh ger mig själv en klapp på axeln :) 
Efter fråga Jocke om vi skulle ta en tur till center syd för lite shopping ! Vem kan tacka nej till de? 
Tur till Jysk och leta efter nya dynor till uteplatsen men hitta inga roliga ! 
Iza fick en nalle och Alexander fick sängkläder med apan på ! Så nöjda :)) 
In på center syd shopping :) 
När man har mannen med går det snabbt ! 
Mest handlades till Alexander som behövde nytt ( trots att jag även shoppa till de i torsdags ) 
Även jag handla till MIG! 
Jeansen och några tröjor :) 
Även beställt lite till mig själv som kommer i veckan :)) 
Shoppa gör så gott för själen :). 
Mannen köpte en kudde till sig själv ha ha nöjd blev han :) 
Alla nöjda ! 

Härliga regniga dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0