Mysig morgon :)

Idag var det bara jag och Alexander hemma <3
Då jag jobbar kväll och inte behövde lämna prinsen från halv elva hann vi med lite mysmorgon :) 
Vi låg kvar i sängen en stund efter vi vaknar kramades pratade och hade mysigt ! 
Sen blev det en härlig runda med hundarna :) 
Härlig start på dagen vilket som jag känner mig pigg och glad :)

Iza är hos morfar fortfarande och kommer inte hem från imorgon . Tur jag träffa henne en stund igår när jag hämta lilleman :) 
Iza stortrivs hos morfar och nonna och jag tror inte hon tänker mycket på mamma ...
Min lilla tjej börjar bli stor!! 
På måndag börjar du ettan älskade unge !!! 
Det är svårt att förstå för din mamma ! 
En del av mig tycker det är skönt att du börjar bli stor och klarar mer och mer själv men en annan del vill stoppa tiden för den går för fort !!!
Har jag verkligen en dotter som ska börja ettan ??  Känns overkligt !!

Älskade ungar , mamma älskar Erroll månen och tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0