Min lediga dag

Ja igår var jag ledig !!:))
Dagen var bokstavligt talat fullbokad ! 
Dagen bjöd på klippning och färgning hos mamma , stan för present handling , fika i solen med fina Alexander , hämta iza i skolan , lek och bus i Furulund skogen/ lekplatsen med bästa Lillis och barnen och avslutades med fika med pappa ! 
Fullbokad dag kan man säga :) 
Men en riktig trevlig dag ! 
Inte konstigt man är trött när man lägger huvudet på kudden ! 
Igår var jag dock lite tankspridd ! 
Kan inte alltid förstå hur andra tänker ! Och hur man kan säga som man gör ! 
Och eftersom jag är en funderare går det runt och runt i huvudet ! 

Nu väntas jobb till åtta ikväll ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0