Lördag:)

Igår hade jag en mysig kväll i stan bara jag och syrran :) 
Vi åt en god middag och avslutade kvällen på swing in :) 
Kan inte komma ihåg sist jag var ute och dansa :) 
Kul hade vi ! 
Tack fina syster <3 

Då jag inte dricker så mycket och drack mycket vatten var jag inte bakis  men trött ! 
Hemma vid tre och det är inte denna tant van vid :) 

Dagen idag är vi hemma ! 
Kaos i vardagsrummet med denna jävla soffa ! 
Idag öppnade vi ett paket för att se så allt var där om vi nu ska behålla den ! 
Då Visar det sig att den delen är i ljusgrå !! 
Jag blir tokigt ! Hur kan man skicka två olika färger ? 
Handla inte på trademax i Helsingborg !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0