Dag tre

Bästa Alexander är har nu varit blöjfrl tre dagar :))) 
Det går även bra på dagis :) 
Bara natten han har blöja nu ! 
Jag är stolt!!!! 
Du börjar bli stor min prins och jag tror att den enda som inte hänger med är din mamma <3 
Tre år om 4 månader ! 

På väg hem från jobbet ! 
Idag har det varit varmt att jobba!!
Kanske ska man bada när man kommer hem ??

Soffan har vi inte hört något om !! 
Ringde till de innan och fick som svar att det har en handläggnings tid på sju dagar ! 
Under tiden står vi utan soffa med vardagsrummet fullt av delar !! 
Om jag var trevlig när jag ringde ??? 
Kvinna på andra sidan luren svara bara lugnt att hon inte kunde göra något utan du får vänta tills en handläggare hör av sig !!!
Hela helgen utan soffa grrrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0