Risk för gnäll

En av anledningarna att jag inte bloggat är för att jag inte haft internet på min telefon ! 
Jag har en tendens att använda upp alltid mitt när och sen fylla på och fylla på så får jag jätte dyr räkning ! 
Denna gången gav jag mig fan på att jag inte skulle fylla på de!! 
Då jag alltid bloggar från mobilen blir klart bloggandet lidande ...
Ja ja nu har jag internet igen :) 

En annan anledning är alla dessa sjukdomar !!! 
Alexander har mest otur ! 
Han är feberfri en vecka sen får han hög feber igen ! 
Nu är han genom förkyld och hade över 39 i temp i går kväll :((( 

Jag kan inte komma i håg sist jag fick en hel lön !!! 
Att vara hemma ibland och mysa med en sjuk liten kille kan klart vara mysigt men inte varannan vecka ! 
Och Alexander får aldrig lite feber han får alltid 39/40 och är jätte dålig och gnällig ...

Jag vill så gärna vara pigg och positiv men den sista tiden har det varit svårt ! Sjukdomar efter sjukdomar och inget kul händer !!! 
Kan inte komma ihåg när jag och hjärtat var barnlediga och gjorde något bara vi? 
Eller vi tog en familje utflykt ? 

Jocke jobbar jätte mycket just nu då det varit lite kris på hans jobb och han alltid ställer upp om han kan ! 
Han kommer jobba långa pass två veckor till ! 
Upp tre / fyra på morgonen är inte menskligt ! 
Han är helt slut när han kommer hem !

Om jag längtar till Rhodos och sol och värme ??? 
Har nog aldrig längtat så mycket ! 
Jag räknar dagarna ....

Jag varnade er för gnäll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0