Mysig morgon :)

Idag jobbar jag kväll ... Eftersom det är påsklov behöver jag inte lämna barnen från halv tio:))) härlig härligt ! Slippa morgon stress ...
Just nu sitter jag i soffan med mitt kaffe ! Alexander som alltid är morgonpigg leker för fullt och iza tar sovmorgon :) 
Den enda gången det är positivt att jobba kväll är när det är lov och vi får en sån här mysig morgon ... 
Annars måste man upp och lämna iza ändå. ... 

Det känns skönt att vara tilllbaka på jobb ... Känna den där härliga känslan när man kommer hem .. Tycka det är skönt att sätta sig i soffan efter jobb , matlagning osv ... 

Nu ska jag lägga ner mobilen och mysa med mina små ..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0