Sep. 09, 2013

Måndag igen !!
Kan man stanna till tiden?
Veckorna springer i väg !!
Om bara sex veckor fyller Izabella sex år!!!
Och om tre månader blir Alexander två år...
Mina små börjar bli stora !!!
Att jag sen blir trettio om några månader ska vi inte prata om :)))

Helgen spenderades till största del av jobb...
Men turen att slippa söndagar gör mycket!
Jag får njuta av tre härliga lediga dagar :)
Gårdagen spendera vi först i folketspark med fina syster och barnen<3
Bus och mys -<3
Melvin är ju så fin! Åtta månader redan !
Eftermiddagen blev det middag hos mamma!
Mamma tog barnen ut och lekte och jag fick chansen att prata med lillasyster Emilia om allt ! Tro de eller ej så kommer jag ihåg hur det var att vara sexton år!!
Jag ser mycket av mig själv i henne!!

Idag var det skola igen för stora tjejen och Alexander och jag hade en mysig förmiddag innan vi skulle hämta sessan igen..
Ikväll ska Izabella pröva dansa tillsammans med en flicka från klassen;))

Minus känslan av lite för lite energi känns livet riktigt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0