Lördags mys?

Lördag idag... Dagen har varit en blandning med roligheter och mindre roligheter ...
Dagen börja kl halv åtta då izabella vaknade först.. 
En kort morgon då vi bestämt med sis och barnen redan kl elva på burlövs center .. 
Redan när vi steg in på Burlöv börja izsbella... Hennes trots skrik och sura humör förstörde för oss alla ! 
Vad händer med min prinsessa ? Sur och arg.. Vill inget och allt ska vara som hon vill! Hela tiden !!! 
Sexårs trots sjukt vad tufft det är! 
Mest kör hon med mig då Jocke är mycket lugnare och pratar med henne  !
Idag kände jag mig i upplösning tillstånd ! Tårarna var nära och jag kände att jag inte viset vad jag mer skulle säga eller göra ! 
Izsbella bad om ursäkt när hon såg hur ledsen jag blev ! 
Vad gör man vad säger man ? 

Hemma blev det en god middag med ett stort glas vin! 
Mysigt när familjen är samlad :)

Imorgon är en annan dag och jag strävar efter en mysig dag med mina -<3 
Kalas * 2 imorgon ! 

medans jag lätt blir upprörd och höger rösten ! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den sista raden hamnade fel...

2013-09-28 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0