Det rullar

Dagarna flyger i väg!
Mina dagar är ofta långa och på kvällen är jag mer än trött!
De bästa är de dagar jag jobbar dag! Jobbar jag kväll är jag helt slut!
Dagen börjar halv sju för att hinna få Izabella till skolan klockan åtta ! Sen hinner jag hem om innan Alexanders ska lämnas och jag ska hinna tåget till jobb!
Jobb i nio timmar sen hemma från ibland kl tio ..,
Ibland hinner huvudet knappt landa på kudden innan jag sover!

Dagarna när jag är ledig måste man trots det ställs klockan på halv sju och lämna iza och hämta henne kl tolv!

Jag livet är något inrutat just nu men jag känner trots det en stor lycka och glädje :)
Jag menar jag har ju världens finaste barn !

I måndags fick jag ett fint avbrott i min vardag och gick på emporia och åt middag bara jag och fina tjockisen Lillis <3
Massa energi gav de mig ! Och det är härligt att träffa Lillis för hon är positiv till det mesta!

Nej nu lite matlagning och mys med min fina familj:)


Livet rullar på det enda som skulle göra det bättre är om du kunde förlåt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0