Det rullar på

Dåligt med bloggandet igen ... 
Men den där tiden finns sällan där! 

Så vad händer här? 
Jobb jobb och mer jobb är just nu lite halv trött på jobb och känner att jag behöver något nytt och mer utvecklande !  De min chef säger är väst då är att byta avdelning och få ny inspiration men jag vet inte ! Lämna sina kollegor när de är de som gör det kul att gå till jobb ! 
Söka andra jobb gör jag men har varit lite dåligt den sista tiden för man tröttnar när man aldrig får chans att visa den man är! 

Bättre på jobb fronten går det för Jocke som fått en ny ledande tjänst på Ica som ställförträdande chef !!!:)))

Barnen går på dagis och skolan och det går bra för båda två ! 

Familjen var lediga tillsammans igår (händer för sällan känns det som ) 
Izabella fick välja vad hon ville göra.. 
Valet blev Furulund skogen och en lång runda med hundarna och lekplatsen i skogen :)
Efter skogen åkte vi och handla till barnkalaset som är idag! 
Hem lagade mat... Mitt i lagrandet fick Jocke veta att han fick tjänsten och det blev ett glas champagne och fira :)) 
Kvällen kom jockes föräldrar förbi med en blomma och det blev en kvällsfika;) 

Ja livet rullar på :))! 

Något annat kul är att två gamla vänner som vi inte hört av på flera år hört av sig :) 
Hopppas vi kan hitta en dag att ses snart:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0