Dåligt bloggande

Glömer ibland helt bort det här med bloggen...
Men här kommer en kort uppdattering...
I onsdgs blev jag STOLT moster för andra gången till en söt liten Melvin=))
Då storasyster Linnea är sjuk har vi inte träffat honom än=( Men hoppas på att vi kan komma dit i början av nästa vecka! Är sååå nyfiken på honom=)))

Igår hade jag och Iza en dag tillsammans=)
Den börja med en shopping tur till burlövs center sen blev det middag och mys hos mormor och Emilia och avslutades med Disney on Ice<3
Vi var inte hemma från halv tio på kvällen=) Helt färiga båda två!
Men mysigt hade vi! Disbey on ice var jag inte så imponerd över.. Musikal på is helt enkelt...

Izabella har förra veckan även tappat sin första tand!! Det är stort=)
Hon har även fått plats i skolan!
Oj vad hon känns stoe helt plötsligt!

Alexander blir hela 13 månader idag<3
Han springer runt här hemma och är otroligt busig. Han tar allt han inte får. Roliigast är toaletten och Izabellas saker!
Han har fått två nya tänder och har nu 10 tänder!
Om 1 1/2 månad börjar han dagis!

Jag söker jobb för fullt. Tre är sökta!
Men har sagt till mig själv att jag ska försöka söka fem jobb i månaden. För jag vill verkligen ha ett nytt jobb!

Annars rullar allt på men jag vill ha ljus och värme nu! Jag tycker detta mörka ä jobbigt nu! Känner mig trött=( Men har svårt att sova.. Hur går det i hop?
Jaja..
Nu sover prinsen och jag och sessan ska spela Doggie doo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0