Blåser!

Full storm ute!
Gick och lämna Izabella och blåste nästan bort ha ha!!
Men nu verkar det ha lugnat sig...

Vad händer här annars?
Alexander har fått dagis plats och börjar skolas in den 4e mars!!
Inte samma dagis som iza men vårt första val. ( iza har ju bara ett halvår kvar innan det är dags för skolan)

Jag har tatuerat mig( Alexanders namn)
Jag är nöjd!

Jocke har jobbar natt hela veckan vilket som känns helt bakvänt!

Annars rullar allt på som vanligt:)

Måste bara få säga att jag känner mig så stolt att få vara mamma till våra fina barn<3
Izabella och Alexander ni är mitt allt min underbara kaos<3

Jocke och Alexander sover en stund och jag njuter av en lugn stund med en kopp kaffe:)) snart ska jag hämta hem min prinsessa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0