2013

2012 är slut och 2013 är här..
Det har varit dåligt med bloggande här.. Haft mycket med jul och alla sjukdomar.,,

Julen och nyår är över:)

Lillejulafton firades här tillsammans med min och jockes familj;)
Det blev massa mat och julklappar,..
Barnen fick alla julklappar även av oss denna dag då vi visste att tomten inte kom till oss på julafton.

Julafton firades även den här tillsammans med jockes föräldrar och morfar... En god middag och små klappar tomten glömt.

Nyår firades med bästa familjen loven svärd.,, det blev en lugn mysig nyår. Vi hade även hundarna med oss. Runt halv ett körde vi hem.
Alexander hade svårt att komma till ro i sin vagn men somnade tillsist runt elva.,

Den första januari sitter jag alltid och funderar på året som gått...
Detta året har inte bjudit på så stora händelser...
Men detta året ska
Jag bli moster igen förhoppningsvis om bara någon dag:)
Jag ska börja jobba
Alexander ska börja dagis
Rhodos två veckor
Iza ska börja skolan
Och säkert massa annat skoj:)))

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0