Kan någon stoppa tiden ?

Varför måste dagarna springa i väg? Jag vill hinna så mycket men känns som tiden inte räcker till.. 

Helgen är åter över och det är måndag och jobb imorgon ...
Denna helgen har vi haft en mysig lördag hemma bara vi <3 
Det blev lite snabb shopping och sen mys här hemma :) 
När grabbarna sov lite middag passa jag och izabella på att gå ut i snön och leka med hundarna och izas kompis med mamma:) 
Kvällen blev det pizza och soff mys:) 
Härlig dag! 

Idag har hjärtat jobbat och jag och barnen har bakat pepparkakor med mamma systrar och barn  och varit på glögg mingel hos min moster :) 
Tur man har en snäll man som hämtar oss trots att han varit uppe innan halv fyra och jobbat hela dagen. ! 
Riktigt jävla skit väder!!!!

Tiden går så fort och jag kan inte förstå att Alexander blir två år på fredag!!!
Han har helt plötsligt blivit så stor! Han pratar mer och mer för varje dag.. Han bygger små meningar där han expell säger tack mamma<3 
Han är fortfarande en väldigt glad och enkel kille:) 
På dagis får vi höra att han är positiv och ständigt glad! 
Han älskar bilar traktorer och hans största passion är dammsugare ha ha ! 
Han älskar sin storasyster och att leka med henne .. 
Det springer hoppar och leker har ofta roligt i hop men absolut blir det tjafs ibland ! 
Han är väldigt lik sin pappa just nu:) 
Söt som socker och helt underbar :)

Stolt över mina fina ungar <3 

Denna veckan är kort då jag bara jobbar tre dagar och sen ledig sex härliga dagar ! 
Härligt härligt :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0