Dåligt bloggande

Det har inte gått att blogga från telefonen därför inget bloggande...

Veckan har bjudit på jobb måndag- torsdag. Fredagen var jag i väg med mitt jobb. Blev mat lite vin och massa skit snack! Kul:))
Mindre kul att jobba lördag morgon bara..
Drack inte mer än lite vin men sjukt trött!

Idag är vi lediga och skulle träffa syrran och barnen på förmiddagen och Linda och barnen på eftermiddagen men det fick ställas in då Alexander har feber och är jätte förkyld!
Fan vad trött jag är på alla dess sjukdomar!!!

Vi har varit sjuka otroligt mycket detta året...
Både med feber maginfluensa ögoninflammation och masa annat!!
Jocke har varit dålig från och till sen han fick sin diagnos hortons huvudvärk ( sjukt smärtsamt)
Massa mediciner och sprutor skrevs ut..
Efter några veckor med förebyggande tabletter är det äntligen bättre:)
Nu vill vi vara friska:!!!

Annars rullar allt på och vi räknar ner dagarna till Rhodos!!
Snart bara en månad kvar och denna gången längtar jag mer än någonsin!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0