Funderingar.....

Tiden går så otroligt fort...
Om ca sex månader ska jag börja jobba.. Sökt dagis plats från mars till Alexander..
Paniken börjar smått komma hur det ska gå i hop?
Jocke börjat jobba fem på morgonen och kanske därför aldrig lämna barnen... Det betyder att jag måste känns barnen på morgonen och nät jag börjar sju blir det svårt!!!
Vara på jobb sju och lämna barnen på två olika ställe och sitta på tåget 06.20 helst innan kommet bli svårt nästan omöjligt!
Sen varannan söndag jobbar jag och Jocke varje vem ska ta barnen då???

Jag vill eller jag ska ha ett nytt jobb!!!! Jag vill inte jobba helg eller kväll!!!
Jag vill vara hemma med familjen!
Jag vill ha ett måndag till fredag jobb!!
Kommer söka alla tänkbara jobb något måste man kunna få...

Någon som vet något så hojta till! kkt är sv intresse!!!

Hade ju varit bra med ett körkort hade ju gjort saken lite lättare...

Suck detta måste lösas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0