Fredag!!!!

Fredag idag och det betyder att hela familjen är lediga:))
Jag och alexander har varit uppe sen strax innan sju.. De andra två sover gott:)
Jag myser och tittar på vakna med the voice och jag hinkar i mig kaffe:))

Alexander är ju nu mera ALDRIG stilla... Han reser sig upp mot allt!!! Element baslåda bord stolar ja allt!!!
Så han kryper runt...

Dagen idag bjuder på två försäljningar här hemma...
Ica för påfyllning
Telenor besök( Jocke vill ha ny mobil och ni förstår säkert vilken)
Sen tänkte jag lura med familjen på en liten tur på center syd:)
(Alexander behöver en ny mössa i denna kyla)
Klädpaket från me& i ska hämtas:)))
Sen blir det en god middag med familjen:)))


Ha en mysig fredag alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0