Tyst hus..

Huset sover och jag tittar på en halv kass film...
Snart sängen för mig med men först ska jag njuta av tystnaden en stund..

Dagarna bara springer förbi...
Alexander kryper och klättrar på allt!!!
Man får ha ögon i nacken just nu...
Vild men glad kille:)))
Iza är mini mamma och har tankar om det mesta:)
Glad Tjej med ett humör!!!
Så fullt upp här hemma:))


Veckan har bjudit på
Besök på mitt jobb
Ullared tripp med svärmor
Kalas för Emilia
Kalas för Ella
Kalas för nonna Mi
Och massa mys som vanligt:))

Men oj vilken stress det blev igår!!
Skulle fixat presenter på lördagen som skulle ges på söndagen men så blev det inte!!( pga dåligt väder och en dotter som vägra gå ut)
Så kl elva skulle iza vara på barnkalas i Malmö och vi hade inte fixar present!!!
Stress ner till byn på morgonen...
Tåget skulle vi åka kl tio!
Framme i Malmö hittar vi inte lokalen...
Tjugo min sena hitta vi!
Stress till stan för fixa presentkort på guldfynd till Mi... Stäng på Gustav vidare till triangeln som bygger om röra...
Fixa de där.. Buss till. Oxie byte på motorvägen...
Kalas i oxie kl tre!!!
Helt färdig!!!
Jocke jobba...
Underbara ungar som sköte dig bra hela resan och dagen:))
Men oj vad jag önska jag hade körkort!! Stressad och irriterad...
Men fram kom vi!
Bästa pappa var snäll och körde oss hem på kvällen... Sen kan jag lova att jag div gott:))


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag har alltid trott att det är onödigt med körkort. Men jag håller med dig. Det hade varit såå skönt nu!! Att kunna ta sig överallt själv och slippa trängas på bussen.
Folk är ju inte kloka på bussen med sina barnvagnar.

Du har inte tips på hur man får en snart 8-månaders att inte vakna på natten? :)

2012-10-02 @ 08:46:03
URL: http://blogg.mama.nu/mamsijosefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0