Trötta jag!!!

Ingen rolig natt/dag...
Kl tre vaknade Alexander... Försökte få honom att somna om.. Gick sådär!
Upp och gav han lite välling vid fyra som han drack:)))
Sen var han vaken till strax efter fem!!!
När han somnade vände jag mig om för att få två timmer till... Men det tyckte inte marvik!! Vet inte vad det var med honom!!!
Tillsist gick jag in med Alexander i sin säng och gick till soffan!
Somnade vid sex och sen upp tjugo över sju gäsp!!!

Gjorde iza fin för fotografering... Iza cykla och vi gick...
Iza cykla i en stor vattenpöl och hon hade vita strumpbyxor!!!!
Klart fläckar!!
Kommer till dagis och försöker få de rena! Går sådär och när jag står där säger fröken att det är inte fotografering från imorgon?!!! Jag hade tagit fel på dagarna suck!!!
Det värsta är att iza skulle bli hämtad sv morfar och sova där och inte gå på dagis imorgon....
Nu fick jag rings morfar och ändra dag!! Tror inte iza blir glad när hon ser att det är jag som hämtar när hon är inställd på att det är morfar som ska komma!!!
Suck!

Alexander är bättre idag minus den hemska förkylningen...
Han har fått i dig två små flaskor välling idag:)) behållit de och ingen feber:)))

Denna dagen kan bara bli bättre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0