Trött

Blä!!!
Trött är jag! Alexander vakna först vid tolv efter att ha sovit sen halv åtta... Ledsen och genom förkyld!
Lite välling och han somnade efter 45 min...
Vakna igen fem och fick sen ingen ro att somna om!!! Nappen kan han knappt ha.. Då han är så täppt!
Vid halv gav jag upp och gick upp! Trött!

Sen väckte vi iza vid halv åtta... Allt var bra och vi hade en mysig morgon.. Tills vi skulle cykla till dagis... Hon ville så gärna att jag och Alexander med skulle cykla så det gjorde vi!
Men iza gnällde hela vägen!!! Hon ville ha med sig nalle... Och tyckte vi skulle vända! Jag sa nej!!
Hon gnällde... Hon ville hd nalle hon orks inte cykla osv...
Hela vägen!!
Just nu är hon otroligt gnällig!!! Trots gnäll..., jobbigt som bara den!!!

Idag ska morfar hämta henne och hon ska sova där!! Och där kan jag lova att hon inte gnäller.. Där visar hon sina bästa sidor!!

Nu hoppas jag snart Alexander vill vila så jag kan göra detsamma!!!
Är ju inte den som kan sova mitt på dagen men jag kan göra absolut ingenting!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0