Tänk vad lite Ipren kan göra

Vilken dag!!!
Alexander har verkligen mått dåligt!
Förkyld feber och kräkts!
Så ledsen och verkligen setts att han inte alls känt sig bra:(((
Mammas hjärta<3
Gav honom Ipren vid sju så han skulle kunna sova gott men han blev rött upp skruvad!!!
Nu sover han sen en halv timme tillbaka här sidan om mig!


Emilia och mamma kom en sväng och vi fixa lite mat:) fick även lite smått och gott som lampor och gardiner! Saker sin de ej ville ha med sig i flytten:) tack snälla!

Just ny har vi ett tomt vardagsrum då vi sålt tvbänken soffbordet och vår förvaringsmöbel!!
Nytt får vi den 26e! Så i denna kaos får vi bo tills dess:)))
Men det går!
Tänk så fint det blir sen när allt kommit på plats:)))

Jag tror jag stannar här i sängen hos min sjukling! Trött jag med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0