Oct. 19, 2012

Kan ibland titta på min dotteroch tänka Gud vad stor hon blivit... Vad hände?
Håller jag med på att bli gammal ha ha:)

Izabella min prinsessa världens goaste och trotsigaste snart femåringen!
Kan vara världens snällaste och den absolut mest omtänksamma femåringen jag träffat!
Sen bara vänder de! Arg sur vill inget! Vill inte sova ska inre plocka undan! Kastar saker skriker och beter sig allmänt illa...
Vad hände kom inte du för bara ett eller kanske två år sen?
Min sessa är stor nu!
Hon berätta för mig att när hon ni skulle fylla fem är hon inte min lilla flicka längre utan min stora tjej<3
Underbara trotsiga iza
Mammas älskling det finns inga ord!!
Jag älskar dig! Ibland trycker du på mins knappar och vi blir oense men set glömmer vi snabbt! För du är bäst!!! Min barn min dotter mitt allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0