Godmorgon<3

Ny vecka har nu börjat IGEN!!! Sjukt vad fort tiden går.. Hinner jag med?? Knappt....
Idag vaknade finaste Alexander halv sju.. Just nu river han huset och jag dricker kaffe:))) iza sover gott<3

Denna vecka har bjudit på
Fika med fina Evelina
Fika med Linda och minna
Dagis,bus och mys som vanligt:))
Första barnlediga kvällen sen Alexander kom.. En mycket god mysig och trevlig middag med de finaste vännerna<3
Och även första glaset vin 19 månader..
Gårdagen bjöd på lek och mys hemma hos syrran och Linnea<3

Barnen hade sköt sig bra hos pappa och Mi:)) massa bus hade de blivit:)
Alexander hade vaknat på natten och varit ledsen men annars hade allt gått jätte bra:)) skönt!!! ( trodde dock inget annat)
Saknade ihjäl mig efter mina små troll när jag slog upp ögonen på lördagen... Runt tre kom de hem äntligen:)))
Och jag var hel igen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0