Söndags mys med världens finaste barn<3

Som vanligt tycker jag att helgen har sprungit i väg..
Vad har vi hittat på då?
Fredag var hela familjen lediga och dagen bjöd på paket handling och ett besök hos mamma i salongen! Och äntligen är jag blond igen! Tack till världens bästa frisör mamma Karin!
Kvällen blev det tacos.
Jockes telefon ringde och de undra in Jocke kunde jobba ett par timmar tidig lördag morgon. Så Jocke och la sig tidigt och jag och barnen hade film mys i soffan.. Tills barnen somnade helt slut kl tio!
Lördag bjöd på dop för minna.
Så söt och duktig!
Direkt efter blev det två års kalas för bästa Linnea!! Hon är bara för söt!! Och alltid så glad! Mosters hjärta!
Vid åtta var vi hemma igen efter en riktig hel dag med kalasande.

Idag händer inget=) hela veckan har det varit något varje dag så idag myser jag och barnen hemma i våra mjukis!
Jocke jobbar till två!
Så idag ska vi mysa baka och gå en lång runda med hundarna<3
Mys söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0