<3

Då var måndagen här igen och även denna helg är över!

Fredagen var familjen lediga:) det blev en tur till polisen för att fixa pass till barnen. Eftermiddag och kväll blev det grillat och mys i trädgården=)

Lördagen börja inte från nio då barnen vaknade=)
Det blev kanelbulle bak för hela familjen.
Sen kom pappa och Mi upp och fika :) barnen hade nog varit snälla för de fick lite nya kläder:)
Kvällen blev det god middag och soff mys för denna familjen..
Söndag blev det shopping för mig och Alexander tillsammans med Lillis:) skulle hitta bikini var det tänkt men det var inte det lättaste!!! Lillis hitta men jag får fortsätta min jakt!
Det blev såklart handlar till mina fina barn<3

Alexander har haft det jobbigt med sina tänder. Han har fått två nu..
Han har varit rätt gnällig....
Han som brukar sova hela nätter har vaknat två tre gånger varje natt de senaste veckorna!!!
Inte direkt skönt att amma nu.. Men jag kommer amma två månader till typ..
Men smakportioner kommer vi börja med om några veckor.. Tror jag!!

Izabella är go och glad oftast! Men oj vad denna tjej kan ha humör!!
Skriker och kastar saker!
Men hon ber alltid om ursäkt efter..

Nej nu mys med maken<3

Två veckor och sex dagar kvar till Rhodos!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0