<3

Just nu myser jag med bästa Izabella i soffan:)
Ibland kan det vara skönt med en lugn förmiddag i pyjamas.
Alexander vilar Jocke med för han jobba ett par timmar tidigt i morse..
I eftermiddag blir det grill mys hemma hos bästa familjen loven svärd:)

Det går smått framåt med Alexanders gröt.. Han är fortfarande skeptisk..
Tanken var att han skulle äta två mål gröt när vi åkte.. Men vi kommer ta med gröt och fortsätta där nere.. Kommer dock amma tills han är sju månader.
Ska inte stressa med att sluta när jag ser att han gillar mat och håller sig på de kommer jag sluta...

Nu är Rhodos nära!!!
Jag har äntligen hittat bikini!!! Som jag trivs i!! Det var inte lätt!!
Man har ju ammat två barn!

Jag äter som jag ska nyttigt och bra men kan absolut trycka i mig choklad godis osv..
Trots det går jag ner i vikt!! Vågen visa 55 kg!! Shit det har jag inte vägt den jag var 22-23 år...
Har ju med amningen att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0