Underbara sommarväder=)

Äntligen är sommaren här precis lagom till vår pool blev klar...
Underbart att ha pool hemma och slippa trängas med alla miljoner männsikor som är på bad ställena...Poolen höll igår 25 grader!!
 
Dagen igår hade jag halva släkten på besök då vi skulle bli fotograferad... Present till min farmor som blir 80 om några veckor.. En genrations bild..
Tog även en syskon bild..
Ser fram emot resultatet som jag får se imorgon!!
Efter fotograferingen blev det bad för alla..
 
Dagen idag hade vi planer men jag ställde in de då jag bara kände för vara hemma och mysa med barnen... Solen skiner så det blir bad nu sen ska vi gå och handla mjukglas=)
Runt tre kommer pappa Jocke hem så då blir det familjemys och storhandling!!
 
För oss börjar helgen idag då Jocke är ledig fredag och lördag..
Imorgon blir det en tur till mammas sallong för att sätta färg i håret medans papap och Jocke sätter staket på framsidan=)))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0