Jävla skit app!!

Ja jag som alltid brukar blogga från min iphone.. Sen jag uppdattera blogg appen kan jag inte alls komma in  från min telefon! Skit app! Där av dålig uppdattering.....
Fler som har samma problem??

Här hemma har det varit fullt upp(läs för Jocke och pappa)
Huset har målats om från blått till grått( riktigt snyggt) Allt vitt runt huset är målat..
De håller nu på med att lägga nytt trädeck runt poolen...
Det ska sättas nytt stakett
Pool killarna har satt nu liner i poolen(duk)
Super fint blir allt!!
Och vilket jobb de gör!!!

Det har börjat tidigt på morgonen och slutat sent på kvällen..  Men oj vad fint allt blir=))
Har jag någon gång sagt att jag har VÄRLDENS BÄSTA och mest hjälpsama pappa??
Vad hade vi gjort utan honom??

Nu ska jag fixa kaffe till arbetarna som ska avsluta för idag...
Sen ska jag försöka natta min dotter som hjälper till.. Men det kan bli lättare sagt en gjort=))





Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla hemsidan för blogg.se

De håller på med någon flytt av plattform och under tiden fungerar inte appen. Irriterande!!

2012-07-11 @ 09:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0