Duktig kille=))

Våran Alexander har nu hunnit bli hela sju månader! Tiden går så fort för fort!!

Han är otroligt duktig våran kille.
Han är glad för mat och äter ALLT man severar honom=)
Han har även börjat med välling nu bara där är lite ersättning i går det jätte bra=)
Så nu ammar jag en gång tidig morgon men sen inget mer=) Men tanken är att sluta natt amma inom kort!
Han håller sig inte speciellt länge på min mjölk längre

De senaste två dagarna har han druckit sin välling i soffan sen kan man bära i honom i sin säng så somnar han direkt=) Stolt blir man!

Han sover två gånger på dagen.. Oftast inga jätte långa stunder...

Och oftast är han världens gladaste kille som skrattar ofta=)))

Tänk att jag fått två så otroligt fina barn!<3<3


Izabella har idag åkt till morfar för mys bara de två<3 Nonna är bortrest...
Kanske stannar där till onsdag...

Här hemma börjar allt komma på sin plats efter ett bakslag med ett rör som gick sönder till poolen... Men pappa och Jocke fixa de=)))
De sista runt poolen kommer göras i veckan!

Annars allt lugnt.. Jag njuter av att vara hemma med våra underbara barn och fixa här hemma=)
Man kanske ska bli hemma fru??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0