Bättre sent än aldrig!!

Rhodos 12-06-03- 12-06-17

Bjuder på lite bilder från underbara Rhodos<3


Finaste Izabella badar i poolen


Min snygging till man=)


Iza och Anton<3


Jag och finaste Izabella


Hela familjen badar


Hos nanna myser man och sjunger sen somnar man gott<3


Fika med nonna


Izabella med sin "kille" Andra året det hänger i hop<3


Alexander med gudmor=))


Pigg och glad kille<3


25 år av vänskap!! Jag med den finatse


Jag och min älskade pappa på tsambika strand


Iza och morfar<3


Gudsonen målad och fin


Lillis och Stoffe true love>3




Mammas prins


Mammas prinsessa hur söt får man bli???



Busungen...


kärlek


DE BÄSTA<3 <3


Bada är livet


Bad  med pappa>3


Finns hur många bilder som helst....

Underbara Rhodos jag skulle gärna åkt tillbka idag!!!
Men  snart är vi där igen och njuter av sol värme och AVKOPPLING!!

Tack Lillis,stoffe och Anton och Pappa och Mi för en härlig res!!!


Kommentarer
Postat av: Kollis

Åh vilka bra bilder:) TACK ska ni ha!!! Puss

2012-07-08 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0