Tisdag!

Idag var det dagis dags för Izabella igen efter sportlovet.. Allt hade gått bra:)

Jätte mysigt att ha sessan hemma. Men snacka om man är trött när man får sova på kvällen... Från sju fram till elva är det fullt ös hör hemma! Alexander äter ofta runt sex men somnar oftast om igen... Halv åtta väcker jag iza oftast.. Så hon somnar på kvällen... Trots det somnar hon på tok för sent!
Mellan nio och elva har oftast Alexander sin oroliga period..
Så någon tid för sig själv är svårt att få...
Någon timme på kvällen hade varit skönt..
Men idag när vi lämnat iza på dagis gick vi hem.. Alexander sov och jag slängde mig på sängen och titta på rederiet och njöt av lite tystad...
Sen vid tolv var det dags för fika hemma hos Linda och minna:)

Har idag även varit i från Alexander en timme.. Men oj vad svårt det kändes att gå!!! Skulle bara i väg med svärmor och fixa band till Alexanders dop klänning..
Visste att vi bara skulle vara i väg mindre än en timme men kände nig nästan gråtfärdig när jag skulle gå!! Men han hade haft det bra hemma med sin pappa:)
Så är jag!

Imorgon ska jag till mamma och bli fin i håret:) vilken färg??? Rött kanske??
Har ju varit brunett nu med röda inslag men kanske man ska göra det lite rödare denna gången... Vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0