Söndags mys:)

I fredags fick jag äntligen träffa syrran och Linnea:) det blev en tripp till burlövs center för fika och lite shopping:)
Efter åkte vi hem till de en sväng! Mysig dag<3

Igår var hela familjen lediga. Det blev en hemma dag bara vi:) vi baka tvätta och gjorde lite andra hemma sysslor. Kvällen blev det en god middag och melodifestivalen:)

Tyckte låtarna var sådär... Helt klart det bästa låtarna som gick vidare!! Lorens låt var riktigt bra!! Hennes dans vet jag inte riktigt vad jag tyckte om...
Torsten flink vilket skämt!!!
Programledarna var väl ok. Första programmet är man väl lite nervös..
Men hur kan man ta på sig en sån klänning som Sarah Down finner när man har den figuren???

Nu ska jag hoppa in i duschen får passa på när Alexander sover. Hjärtat jobbar idag!
Sen tänkte vi ge oss ut i det varma vädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0