Myssss

Lite dålig på att blogga de senaste dagarna..
Vad har vi hittat på då?
I måndag var vi på leklandet med finaste Lillis och Anton:) sen bjöds det på middag hemma hos de.
Alexander har svårt att koppla av när man är väg en hel dag. Han sov endast 40 min på hela dagen!! När vi kom hem vid halv sju sov han flera timmar!

Igår var Izabella på dagis och sen kom mamma och Emilia på middag:)

Idag har iza varit på dagis och jag har varit på efterkontroll. Kul att få prata om förlossningen.

Alexander växer så det knakar.. Har redan börjar gå över till 62 kläderna!!!
Hans oro på kvällarna är bättre och han somnar oftast runt tio. Sen sover han gott i sin vagga i fem sex timmar:)
Mammas prins:) så himla fin och mysig:)

Izabella har gått och blivit lite kaxig!
Envis som bara den!
Hon har blivit så stor. Tänk att i år blir hon fem år!!
Mammas hjärta:)

Har förstått att det inte går att kommentera när jag skriver från min iPhone.. Varför vet jag inte:(
Hoppas på att kunna lösa de!
Ska sätta mig vid datorn och lägga in lite bilder i dagarna.

Just nu sover Alexander på mitt bröst:) myssss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0