Melodifestivalen

Nu hoppas jag att inte all text går i hop när jag skriver från datorn...

Jag och Alexander har precis kommit hem efter en fika hemma hos Linda med familj. Varit och tittat på deras flicka som kom till världen för 10 dagar sen=)
Jocke jobbar och Izalla har sovit hos morfar..

Helgen har varit jätte mysig.. I fredags blev det tacos mys hemma hos våra fina vänner Lillis, Stoffe och Anton=)
Igår var det fika hemma hos bästa pappa och Mi=)
Tråkigt bara att helgen springer i väg så fort... Och Jocke jobbar ju varje söndag numera...

Denna natten slog Alexander nytt sov rekord. Han sov från tjugo över elva och sex utan att vakna! Härligt!! Mammas duktiga kille<3
Kan bara hoppas att han snart börjar somna lite tidigare på kvälarna.. Igår somnade´han först vid åtta men så fort jag la ner honom vaknade han.. Sen somnade han igen vid tio men vaknade till igen efter tjugo min.. Sen fick han äntligen ro i sin vagga strax efter elva...

Tittade på melodifestivalen igår och jag tyckte denna veckans låtar var bättre än förra veckan..
Andreas låt var riktigt bra! Den kan nog gå långt. Än så länge är Lorene och Andreas mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0