Mamma jag vill inte sova!!!

Sov lite halv dåligt natten till igår.. Kände mig inget vidare och hade svårt att komma till ro. Så när kl ringde och det var dags att stiga upp var jag trött och kände mig inget vidare... Men efter mys i soffan med världens finaste barn kändes det bättre:)
Vid ett kom mamma och Emilia på lunch:) och självklart semlor:)
Sen var det bad dags!!! Mamma och Alexander var på land så bada jag, iza och Emilia:)
Iza är ett riktigt vatten djur..

Alexander hade en sån inte sova dag igår! Från han vakna halv nio fram till han somnade nio på kvällen vilade han endast en och en halv timme!!! Dock inte i rad..
Så nio somnade han äntligen gott och sov sen fram till halv fyra för att äta somnade sen om direkt:)
Att han inte kan förstå att man måste sova när man är så liten...

Idag har vi en hemma mys fixar dag.. Vi har rensat bland Alexanders kläder och städat pappas jockes garderob. Tvätt maskinen går..
Alexander sover gott i sin vagn sen två tummar tillbaka.
När han vaknar blir det en lång runda med hundarna.
Men nu fika med världens finaste tjej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0