Huset fullt av barn:)

Igår hade vi en välbehövlig hemma dag!! Det blev massa mys i soffan och pyssel:) Jocke jobba.. Kvällen blev det big brother! Haha säger jag vilka deltagare.. Hannah widerstedts blogg har jag läst ett tag så henne kände jag till.. Tror hon är fejk! Det lär man se efter ett tag inne i huset. Hon har tydligen redan bråkat med två st där inne!
Hur man sen kan välja att gå in i huset hög gravid kan jag inte förstå!! Stressen man kan få inne i huset kan ju inte vara bra för barnet!!! Ska sen barnet bo inne i huset?? Bra start i livet!!!
Men jag kan lova att jag kommer sitta klistrad framför tvn mellan tio och elva varje dag!!

Idag har vi haft Linda och hennes barn på besök:) huset fullt av barn! Fem barn!!! Men de stora barnen lekte fint och de små sov mest. För oss blev det massa bebis snack:)
Efter lång promenad med båda barnen ner till centrum för att handla, bakningen, massa bus med fem barn, matlagning sitter jag nu i soffan rätt trött men nöjd efter en trevlig dag:)
Snart kommer mannen hem från träningen och då ska jag ta en lång varm dusch.. Sen mys med min fina familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0