Fix..

Ny vecka:)
Natten har varit sådär.. Alexander som somnat fint de senaste kvällarna.. Hade tyvärr en ledsen kväll igår och kon inte till ro från efter tio... Han sov gott till tre men sov sen oroligt resten av natten... Vände och vred sig och fick ingen riktig ro.. Men han hade massa gaser i magen så säkert de som gjort att han ej fick ro..
Åtta väckte vi iza! Måste ju väcka henne för annars somnar hon inte från sent...
Vi börja direkt med att städa ut våra garderober ut med de gamla som man inte längre använder.. Fint blev de:)
Nu ska jag klä mig och göra mig klar för promenad och kasta skräp! Men först måste prinsen vakna..

Får ont i mitt ben när jag håller igång eller om jag gått en lång runda.. När ska det släppa???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0