Jag ser det snöar det var ju tråkigt hurra!!!!

Blogg appen har inte funkat där av ingen uppdatering då jag sällan sitter vid datorn....

Huset är äntligen friska!!
Efter massa tråkiga sjukdomar nu hoppas vi det håller i sig:)))

Alexander fyller ett år på torsdag känns overkligt!!!
Han har den senaste veckan börjar gå:))) mer och mer för varje dag... Duktig kille!!

Izabella har avslutat penicillinkur två och är pigg och frisk igen:)

Jag harar denna årstid speciellt all snö!!! Fint att titta på från fönstret men att gå ut den är bara jobbigt!!!
Allt tar längre tid!
Hade det bara varit snö men nej det ska blåsa och komma mer snö samtidigt!!!!

Vi skulle åkt till pappa och Mi igår och baka pepparkakshus men pga av dåligt väder ställde vi in...
Iza blev helt förstörd...
Men det blev bra tillsist för vi åkte till farmor och farfar som bor mycket närmre fika och baka kanelbullar:))) en riktigt mysig dag!!!


Kommentarer
Postat av: josefin

Hahaha! Gud vad du är rolig!

Exakt Johanna! Jag hatar det!!! Får utbrott när jag ska dra vagnen i snön.
Dessutom är ju de små inte så glada precis för att ta på sig.

Skönt ni är friska igen.
Kram Josefin

2012-12-13 @ 15:20:59
URL: http://mamsijosefin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0