Så tyst...

Jocke är ute med sitt jobb idag.. Första gången på typ ert halv år som han är borta en kväll..
Jag som ofta pratar om egentid borde ju tycka detta är skönt men det gör jag inte:(
Barnen och jag har varit på kalas hos moster Sandra och kom hem strax efter åtta.. Blev mys i soffan en stund innan barnen somnade.. Nu ligger jag i sängen känner mig trött men känns inte som jag kan sova!
Jocke glömde sina nycklar så jag vet att jag kommer få gå upp och öppna när han kommer..

Alexander tyckte inte alls det var kul att gå på kalas idag.. Han var inte på humör!!!
När vi gick trodde jag han skulle somna direkt men han höll sug vaken tills vi nästan var hemma..
Men på riktigt toppen humör=) han trivs bäst hemma..
Nu sover han gott i sin säng.

Nej nu ska jag försöka sova för ögon känns tunga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0