Härliga vår väder!!!

Sitter i trädgården i solen!! Oj vad varmt det är!! Härligt!
Marvik mår nu äntligen bättre=) efter kramper och för mycket medicin... De skrev ut för mycket!! Börjar vi äntligen känna igen vår marvik igen=)
Pigg och glad!!!

Helgen sprang i väg som vanligt..
Fredagen var jag hos mamma och skulle bli blondin igen...
Inte riktigt det än..
Var där utan barnen.. Som var med sin pappa..
Kvällen blev de familje mys!
Och hela lördagen med=)
Söndag var det dags för Jocke att börja jobba igen efter två veckor hemma..
Jag och barnen åkte till folkets park med syster och Linnea=) mysigt!
Alexander har haft det jobbigt med sin tand... Det blödde igår:( men nu har den trängt igenom riktigt så jag hoppas han inte besväras mer!


Idag är det Valborg vilket jag missat!
Nu är det mys i trädgården..iza leker och Alexander sover gott i sin vagn..
Ikväll blir det grillning hemma hos svärföräldrarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0