=)

Härligt väder=) och då blir jag på mitt bästa humör...
Tiden springer som vanligt i väg på tok för fort. Kan inte förstå att våran Alexander blir fyra månader imorgon!!!

Vad händer annars?
Igår lämnades Izabella på dagis efter något stressig morgon.. Jag har svårt att gå upp när kl ringer och Izabella behöver tid att morna sig..
Alexander slog nytt sov rekord utan mat från nio på kvällen till sju på morgonen!! Han sov från elva till sju i sin egen säng=)
Efter iza var lämnad gick jag och Alexander bort till Evelina för fika och skit snack. Evigheter sen sist.
Trevligt var de!

I natt har Alexander sovit mer oroligt.. Sov bara tre timmar i sin egen säng.. Sen har snurrat och haft sig...
Men alla nätter kan inte vara lika bra..
Iza lämnades på dagis utan stress för att jag gick upp i tid!! Tänk vad 30 min kan göra!
Sen gick vu hemma och fixa fika för Linda och minna skulle komma=)
Massa bebis mys och skit snack blev de..
Barnen ville inte sova så vi tog en lång promenad innan det var dags att hämta de stora på dagis..
Alexander fick en present med lite mat och skedar och haklapp.. Nu när han aka bli fyra månader..
Gulligt<3
Kommer börja med smak portioner om fem sex veckor..
Vill inte stressa med de!!
Känns sim det blev så fel när jag börja med iza på hennes fyra månaders dag så denna gången väntar jag..
Han är så nöjd med bröstmjölken så . Och växer gör han hihi nästan åtta kg väger han nu... Smyg väger han hemma ..
Imorgon är familjen lediga och dagen bjuder på stor handling tacos och massa mys=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0