Att sakna någon

Alexander ligger i sin säng och sover i sitt egna rum... Trots att han bara är några meter i från mig så saknar jag honom...
Hur kan man sakna någon som är så nära?
Jag vet jag är löjlig... Han brukar ju sova i sin vagga annars men på något sätt känns det mycket nämre...
Kommer nog vara svårt att somna ikväll...
Ja så är JAG!

Idag har det varit påskafton och dagen har vi spenderat hemma hos mamma och Emilia=) Det bjöds på god middag (inte påskmat) och massa snack och bus med barnen...
Massa påskpresenter blev de man kunde nästan tro att det var julafton... Barnen fick super fina skor av Richard (Linneas pappa) Så nu har Alexander fått sina första riktiga skor. Nike=)

Alexander hade svårt att få någon ro att somna och sov edast 40 min i två omgångar..
Men som han skratta till mamma idag.. Så härligt att höra=)

Snart ska jag försöka sove men först ett svsnitt av Rederiet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0