Tisdag

Idag jobbar mannen sin första morgon=) Han börja sex imorse och slutar nu klockan tre.. Hoppas det har gått bra! För sovit har han inte gjort mycket av i natt:(

Jag har inte hittat på alls mycket idag.. Iza vaknade strax efter åtta.. Vi åt frukost och fixa till oss innan det var dax att cykla till dagis..
Väl hemma igen vid tio har jag mest gjort inget....

Igår var jag hos barnmorskan för att göra sockerbelastningen... Skulle vara där redan klockan åtta.. Och inte får man äta eller dricka något innan=( Inget kul för en gravis kvinna haha...
Sockert var bra=) Dock hade jag LÅGT HB så n måste jag äta två järntabletter om dagen!
Säkert därför jag känner mig så trött och hängig... Men om en vecka lär det bli bättre=)
Fick även lyssna på prinsens hjärta<3 Allt var jätte bra där inne=)
Hemma igen vid elva.. Kastade i mig maten för jag var så snurrig och hungrig.. Sov en stund sen kändes det bättre..
Har nu gått in i vecka 30!!

Veckan bjuder på lite roligheter! Torsdag är Jocke ledig och då ska han börja med bebis rummet.. =) Izabella ska hjälpa pappa måla hihi
Fredag blir det bus med Lillis och Anton.. Sen är ju Jocke hemma på kvällen så det blir familjemys!!!
Lördag ska Jocke ha herr middag här hemma så då ska vi först träffa Anna och Ella sen blir det tjejkväll hemma hos syrran och Linnea=)
Härligt att ha lite planer för då går tiden så mycket fortare!

Nu ska jag vänta på mannen som kommer när som... sen ska vi hämta finaste Izabella..
Ohh så härligt att hela familjen ska vara hemma om kvällarna nu=)

Ikväll är det dax för de desperata hemmafruarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0