Tisdag

Fotboll på tv=ingen desperata hemmafruar för mig=( För det är ju en viktig match! I min värld är ingen match så viktig att man ska missa sina hemmafruar=)

Mannen gick hem från jobbet idag för att han inte alls kände sig bra=( Mådde illa och kände sig snurrig... Plus att han den senaste veckan haft problem med sitt knä... Så han har mest vilat idag.. Men känner sig nu lite piggare=) Men han ska stanna hemma imorgon med...

Iza är så glad att ha pappa hemma på kvällarna.Hon vill bara mysa och vara med sin pappa=)

Imorgon ska jag träffa en gamal arbetskamrat och fika i stan=) Kan inte komma i håg sist jag var i stan! Hjärtat är snäll och kör mig=)
Behöver komma ut lite! Har dock sagt till min arbetskamrat att det inte blir något springande i stan utan bara en sittande fika...

Kan inte förstå att det bara är 9 veckor kvar tills vår prins ska komma=)Hoppas jag slipper gå över tiden utan att han tittar ut lite tidigare istället=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0