Söndag och vecka 34

Oj nu är det mindre än 7 veckor kvar!! Tiden går snabbt=) Längtar massor!
Men ska ärligt säga att jag inte börjat tänka på förlossningen än..

Dagen idag har vi spenderat med mamma och Emilia... En tripp till ikea för att handla till prinsens rum.. Det blev en byrå,gardiner en lampa och lite annat smått och gott=) Dock hade jag så ont efter så jag knappt kunde gå!
Efter bjöd mamma på god middag!
Så imorgon ska sakerna komma på plats.. MYS!!!
Även sängen kommer att komma på plats och rummet kommer stå klart i slutet av veckan=)

Igår var det kalas för finaste Izabella=) Det bjöd på god mat och tårta, Och Iza fick massa fina presenter.. Allt från kläder till pärlor och bak saker så hon kan hjälpa mamma att baka=) Fick även prinsess kläder super söt var hon såklart i de=)
Tack för ni kom och fira vår älskling!
Morfar fanns med i mina tankar<3

Imorgon ska Iza på dagis och jag ska till barnmorskan. Kvällen ska hjärtat skruva i hop byrån och jag ska sätta upp gardiner och tvätta alla hans kläder=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0