Söndag och vecka 32!!

Idag går jag in i vecka 32<3 Nu går tiden snabbt och vi räknar ner tiden till vår prins är här!

Dagen idag har vi spenderat tillsammans med mamma,Emilia,sis och Linnea=) Vi har haft de här på lunch nybakade bullar och bus och skit snack! En riktig tjejdag=)
Nu sitter vi och tittar film jag och Iza.. Jocke som kom hem från jobbet för en timme sen har somnat=( snart väcka honom...

Iza är bättre från sin förkylning.. Jag och Jocke har också lite små snuviga och halsont... Men det hör till hösten.

Dagen igår blev bebisrummet klart=) Pappa var här och hjälpte Jocke lägga golvet=) Drt blev jäte fint.. Nu ser jag fram emot den 25e då det ska handlas möbler=)

En vecka till har gått!! Tiden springer i väg som vanligt...
Mindre än 2 veckor kvar till finaste Izabella fyller 4 år!! Vår sessa börja bli stor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0